Monday, October 26, 2009

my heart

Torres of Lverpool celebrates scoring the opening goal

Yossi Benayoun of liverpool goes past the
challenge of michael carrick of MU




Liverpool menang 2-0....
tp seyes nye aku cakap, memng seram n saspen r layan game ni...
takot gler, tkot sbb apa?sbb tkot xdpt tdo mlm jika lverpool kalah
sbb
aku fanatik gler..
memng seyes ckp,klo lverpool kalah dlm sesuatu game
aku
akn pkr lama, kecewa,n sush nk lupakan..
sbb
tu tiap kali layan bola aku akn mharapkn lverpool meng...klo tdk..alamaknya batin ku akan terseksa la...

p/s ramai yg syg kn torres.
aku pn bgitu jg

p/s
byk lg nk tulis tp xde masa

p/s
ayat xsedap sbb nk kejar masa

p/s
mampu wat entry ni lg dramatik tp kesuntukan masa

p/s
tulis ala kadar je sbb masa mcemburui

5 comments:

  1. eeh rambut torres cam bulu beruang arrr..
    pasan x pasan x?? ziha da lame pasan wooo..
    tp leni br ase nk gtau..hahahahah

    ReplyDelete
  2. rmbut beta mcm rambut singa jantan..
    pasan x pasan x.. arghhhh hehe

    ReplyDelete
  3. da lame da pasan..hak3
    tp tuan hamba pasan y rmbt tuan hamba cam rambut torres...*tskk dunno wat 2 say lah

    ReplyDelete
  4. toles punya lambut sama sy punya lambut maa..

    ReplyDelete