Sunday, December 6, 2009

Latihan Mengajar (SMK Permatang Tok Jaya)

salam...
lama giler x post entry baru wpun byk bnda sbnnya nk di kongsi bsama...apakan daya skrg ni musim cuti sem...so byk la bnda nk disibukkan di rumah ni.tp tiap2 ari buka blog ni cuma menaip je x..huuu

4hb ni aku stat masuk sekolah utk latihan mengajar (praktikal) kat sekolah menengah kebangsaan permatang tok jaya dlm daerah kepala batas , penang...amat teruja la sbb dikatakn itu merupakan skolah bestari dan aku prnh lalu kt skolah tsebut b4 cuti ritu, emmmm panorama yg menarik.. huhu

apapun tq sbnrnya kpd dr. shuki krn menerima surat rayuan utk tukar skolah, sbb b4 ni aku dpt skolah lain, skolah yg agak (ntah cene nk ckp, ti kn kata ngumpat plak) hohoho nama skolah pn diraksiakan..haha...

wpun aku ada 1 sem lg utk menamatkan pengajian ku di USM, tp sem dpn aku x masuk cmpus sbb praktikal kt skolah kena praktikkan apa yg telah ku blj slama ini di USM..huhu ngaja sgt susah okay....lau x pcaya try la...

lalalaaalalla....


p/s : syiro, dpt skolah sama dgn ko la...

8 comments: